Στο μάθημα Εργαστήρια Δεξιοτήτων οι μαθητές ανταποκρίθηκαν με ζήλο και όρεξη, καθώς τα εργαστήρια ήταν πολύ ενδιαφέροντα. Όλοι οι μαθητές είχαν ενεργό ρόλο είτε στις ομαδικές ,είτε στις ατομικές δραστηριότητες.
Στα πλαίσια της 3ης ενότητας Φροντίζω το Περιβάλλον επιλέχθηκε η «Κλιματική αλλαγή-φυσικές καταστροφές-πολιτική προστασία» με τίτλο: «Σώστε τον Πλανήτη».
Στόχος των εργαστηρίων η κατανόηση της κλιματικής αλλαγής, των αιτιών και των επιπτώσεών της και η ανάπτυξη θετικών στάσεων σε σχέση με συμπεριφορές που περιορίζουν τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής. Ενδεικτικά στα εργαστήρια συζητήθηκαν-ερευνήθηκαν η θερμοκρασία και η μεταβολή των πάγων στην Ανταρκτική, ο καταμερισμός ευθυνών, η ενίσχυση του φαινομένου της κλιματικής αλλαγής σε σχέση με τον πλούτο διαφόρων χωρών, παράγοντες που επηρεάζουν την κλιματική αλλαγή, επιπτώσεις, καταναλωτικές συνήθειες, λύσεις-δράσεις για τον περιορισμό της κλιματικής αλλαγής.
‘Όλα τα παραπάνω πραγματοποιήθηκαν μέσα από βίντεο της NASA, μελέτη και σχολιασμό κειμένων, καταγραφή απαντήσεων, ερωτηματολόγια, μελέτη-σύνθεση ιστοριών σεναρίου και καταγραφή συμπερασμάτων, ζωγραφική, διερεύνηση στο διαδίκτυο, καταγραφή ιδεών-λύσεων, υιοθέτηση καλών πρακτικών. Σημαντική είναι η ύπαρξη κάδων ανακύκλωσης στο σχολείο μας, περσινή αγορά σε συνεργασία με το σύλλογο γονέων, καθώς βοηθάει τους μαθητές να συνηθίσουν την ανακύκλωση έτσι ώστε να τους γίνει βίωμα.
Επίσης, σημαντική η περσινή δημιουργία PADLET με τον τίτλο του προγράμματος Σώστε τον Πλανήτη καθώς το «επισκεφτήκαμε» και ενισχύθηκε η οικολογική συνείδηση των μαθητών.
Στο τέλος της ενότητας έγινε αναστοχασμός, αποτίμηση και συμπλήρωση φύλλων αυτοαξιολόγησης, ετεροαξιολόγησης και αξιολόγησης του προγράμματος.