Την Τρίτη 23/11 /2021, στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων, στο Θεματικό κύκλο « Ζω καλύτερα – Ευ ζην – Οδική Ασφάλεια», στο Πρόγραμμα: «ΣΤΑΚΑ (σταματώ- κοιτώ-ακούω ), οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ τάξης του σχολείου μας, με πρωτοβουλία της υπεύθυνης καθηγήτριάς τους κ. Μπάσογλου Αναστασίας, είχαν δίωρη ενημέρωση ανά τμήμα στην Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων του σχολείου, με θέμα : «Κυκλοφοριακή Αγωγή και Οδική Ασφάλεια» από τον κ. Ψούνη Οδυσσέα, αξιωματικό της Διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης.
Η παραπάνω βιωματική δράση ήρθε να προστεθεί σε σειρά δράσεων που υλοποίησαν οι μαθητές/τριες στα πλαίσια του μαθήματος του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων, με σκοπό τη διαμόρφωση ενσυνείδητης και υπεύθυνης χρήσης του οδικού δικτύου, για τον εφοδιασμό τους διαδραστικά με επιπλέον πληροφορίες και γνώσεις για την ορθή χρήση του δρόμου, ώστε να βελτιωθεί η οδική τους συμπεριφορά.
Στο νέο μάθημα Εργαστήρια δεξιοτήτων, οι μαθητές ανταποκρίθηκαν με ζήλο και όρεξη, καθώς τα εργαστήρια ήταν πολύ ενδιαφέροντα. Όλοι οι μαθητές είχαν ενεργό ρόλο είτε στις ομαδικές, είτε στις ατομικές δραστηριότητες.
Στα πλαίσια της 1ης ενότητας Ευ Ζην επιλέχθηκε η Οδική Ασφάλεια με τίτλο: ΣΤΑΚΑ (σταματώ-κοιτώ-ακούω). Στόχος των εργαστηρίων η διαμόρφωση ενσυνείδητης και υπεύθυνης χρήσης του οδικού δικτύου, ώστε να βελτιωθεί η οδική συμπεριφορά των μαθητών. Ενδεικτικά στα εργαστήρια συζητήθηκαν-ερευνήθηκαν τα αίτια των τροχαίων ατυχημάτων, τρόποι συμπεριφοράς στη μετακίνηση, οι κίνδυνοι-οφέλη του ποδηλάτου, καταγραφή κανόνων, χρήση διαβάσεων. Όλα τα παραπάνω πραγματοποιήθηκαν μέσα από βίντεο, γκάλοπ, γελοιογραφίες, δημιουργία στίχων και δραματοποίησή τους, ζωγραφική, καταγραφή εμπειριών, ερωτηματολόγιο, δημιουργία ιστορίας. Σημαντική πληροφόρηση- ενημέρωση λάβαμε από την επίσκεψη του κυρίου Ψούνη Οδυσσέα Αξιωματικό της Δ/νσης της τροχαίας Θεσσαλονίκης.
Στο τέλος της ενότητας έγινε αναστοχασμός, αποτίμηση και συμπλήρωση φύλλων αυτοαξιολόγησης, ετεροαξιολόγησης και αξιολόγησης του προγράμματος.