Στο μάθημα Εργαστήρια Δεξιοτήτων οι μαθητές ανταποκρίθηκαν με ζήλο και όρεξη, καθώς τα εργαστήρια ήταν πολύ ενδιαφέροντα. Όλοι οι μαθητές είχαν ενεργό ρόλο είτε στις ομαδικές, είτε στις ατομικές δραστηριότητες.
Στα πλαίσια της 4ης ενότητας Δημιουργώ και Καινοτομώ, επιλέχθηκε ο «Οικονομικός Γραμματισμός» με τίτλο: «Τα σχολικά βιβλία σε τροχιά κυκλικής οικονομίας».
Στόχος των εργαστηρίων η εισαγωγή των παιδιών στις έννοιες της γραμμικής και κυκλικής οικονομίας μέσα από ενεργητικές και συνεργατικές διαδικασίες μάθησης και η κατανόηση των επιπτώσεων της χρήσης των σχολικών βιβλίων σε οικονομικό και περιβαλλοντικό επίπεδο.
Ενδεικτικά στα εργαστήρια δεξιοτήτων συζητήθηκαν – ερευνήθηκαν το γραμμικό και το κυκλικό μοντέλο οικονομίας, οι επιπτώσεις πιθανών διαφορετικών επιλογών, η εύρεση καινοτόμων λύσεων σε συγκεκριμένο πρόβλημα.
Όλα τα παραπάνω πραγματοποιήθηκαν μέσα από παιχνίδια, φύλλα εργασίας, δημιουργία συνεντεύξεων (ερωτήσεις και απαντήσεις), διερεύνηση στο διαδίκτυο.
Στο τέλος της ενότητας έγινε αναστοχασμός, αποτίμηση και συμπλήρωση φύλλων αυτοαξιολόγησης, ετεροαξιολόγησης και αξιολόγησης του προγράμματος.