Ανακαλύπτοντας το παρελθόν, σχεδιάζοντας το μέλλον
Στα πλαίσια του μαθήματος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων για τη Γ’ τάξη και στο θεματικό κύκλο ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ και στην υποθεματική:
«Παγκόσμια και Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά» το σχολείο μας επέλεξε να ασχοληθεί με το πρόγραμμα «Ανακαλύπτοντας το παρελθόν, σχεδιάζοντας το μέλλον» του ΙΕΠ.
Σκοπός του προγράμματος ήταν οι έφηβοι μαθητές, που συχνά αμφισβητούν τα έθιμα, τις παραδόσεις, τις συνήθειες, τις πεποιθήσεις και τις στάσεις, οι οποίες μεταλαμπαδεύτηκαν σε αυτούς κατά την παιδική ηλικία, να αναζητήσουν τη θέση τους στον κόσμο και τη δική τους ταυτότητα, να διαμορφώσουν και να ενστερνιστούν αξίες, καθώς και να πάρουν αποφάσεις για το μέλλον τους. Παράλληλα, στόχος των εργαστηρίων ήταν να αναπτύξουν οι μαθητές δεξιότητες χρήσιμες για το μέλλον τους, όπως οι ψηφιακές δεξιότητες. Για τους παραπάνω λόγους, επιλέχθηκε η προσέγγιση της παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς μέσα από μαθησιακά περιβάλλοντα που ανταποκρίνονται στα ενδιαφέροντα των μαθητών. Για παράδειγμα, η αξιοποίηση του διαδικτύου ως ένα ανοικτό, πολυδιάστατο και αυθεντικό περιβάλλον μάθησης, το οποίο οι μαθητές χρησιμοποίησαν για τη στοχευμένη άντληση και επεξεργασία πληροφοριών, καθώς και για τη συμπαραγωγή πολυτροπικών κειμένων και την παρουσίασή τους με τη βοήθεια λογισμικού παρουσιάσεων που επέλεξαν οι ίδιοι.
Διαβάστε περισσότερα εδώ.