Εξόρμηση στο Δάσος του Σέιχ-Σου
Στις 14 Μαΐου 2018, μαθητές της Α΄ και Β΄ τάξης του Γυμνασίου μας συμμετείχαν στο πρόγραμμα “Σέιχ-Σου: το περιαστικό δάσος της Θεσσαλονίκης” του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ελευθερίου Κορδελιού και...
Επισκέψεις - Εκδρομές / Σχολικές Δράσεις
συντάκτης admin · Published 15 Μαΐου 2018 · Last modified 17 Μαΐου 2018
Στις 14 Μαΐου 2018, μαθητές της Α΄ και Β΄ τάξης του Γυμνασίου μας συμμετείχαν στο πρόγραμμα “Σέιχ-Σου: το περιαστικό δάσος της Θεσσαλονίκης” του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ελευθερίου Κορδελιού και...
Ανακοινώσεις / Για Γονείς και Κηδεμόνες / Πρωτοσέλιδο
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
3 Φεβρουαρίου 2026