Πρόβες του Δικτύου Μουσικής «Στον Αστερισμό των Μουσών»
Το 3ο Γυμνάσιο Συκεών, κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2025-2026 συνεχίζει τη συμμετοχή του στο Δίκτυο Σχολείων για τη Μουσική «ΑΣΤΕΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΜΟΥΣΩΝ» με συντονίστρια εκπαιδευτικό την Αναστασία Μπάσογλου ΠΕ79.01.( Διδασκαλία χορωδίας/ διεύθυνση μουσικού συνόλου) και συμμετέχουσα εκπαιδευτικό την Ασημίνα Βλάχου ΠΕ78 (επιλογή κειμένων / θεατρική διασκευή / διδασκαλία / σκηνοθετική επιμέλεια).
Φέτος έχουμε τη χαρά να σας ανακοινώσουμε ότι η Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης Δυτικής Θες/νίκης αποφάσισε την ίδρυση λειτουργίας για το σχολικό έτος 2025-2026 του ομώνυμου Τοπικού Θεματικού Δικτύου με αντικείμενο τον πολιτισμό και τίτλο: «Αστερισμός των Μουσών» που λειτούργησε στη Δ/νση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης κατά τα σχολικά έτη 2022-2023, 2023-2024 και 2024-2026 με πιλοτική συμμετοχή σχολικών μονάδων της Δυτικής Θεσσαλονίκης.
Οι συνεργαζόμενοι εκπαιδευτικοί θα ασχοληθούν με τη μουσική δημιουργία που αναφέρεται στην έννοια της «ειρήνης». Το σχολείο μας φέτος συμπράττει με το 2ο-5ο Γυμνάσιο Νεάπολης (υπεύθυνη εκπ/κός Σοφία Ταρσένη ΠΕ79.01).
Το σχολείο μας στις 06/03/2026 φιλοξένησε τη χορωδία και το μουσικό σύνολο του 2ου-5ου Γυμνασίου Νεάπολης και οι μαθητές μας με χαρά και πνεύμα άριστης συνεργασίας πραγματοποίησαν κοινή πρόβα. Η χορωδία , το μουσικό σύνολο και μέλη της θεατρικής ομάδας του σχολείου μας θα επισκεφτεί το 5ο Γυμνάσιο Νεάπολης την Παρασκευή 20/03/2026 για δεύτερη κοινή πρόβα .
Ακολουθούν φωτογραφίες της κοινής μας πρόβας στο σχολείο μας!
Θα μας απολαύσετε το Σάββατο 21/03/2026 στις 19:00 στο Αμφιθέατρο του 2oυ Γυμνασίου Πεύκων! Σας περιμένουμε!


