Το σχολείο μας γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου
Το σχολείο μας γιορτάζει σήμερα 10 Φεβρουαρίου 2026 την Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου! Γινόμαστε υποστηρικτές του παγκοσμίου κινήματος!
Έτσι λοιπόν οι μαθητές της Β Γυμνασίου φτιάξανε τα δικά τους μηνύματα και οργάνωσαν μία πενθήμερη ενημέρωση (από 09/02/2026 έως 13/02/2026) που λαμβάνει χώρα στο ισόγειο του σχολείου μας με ενημερωτικά φυλλάδια, όπου όποιος μαθητής επιθυμεί μπορεί να “παραγγείλει” το φυλλάδιο που του κινεί το ενδιαφέρον !
Τα λογότυπα των μαθητών θα ανεβούν στο Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου.
Η δράση αυτή πραγματοποιείται στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων (ενότητες Ευ Ζην και Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ) , στις δράσεις του Ενεργού Πολίτη καθώς και στα πλαίσια των δράσεων Εθελοντισμού του σχολείου μας.
Δείτε εδώ φωτογραφίες!