Συμμετοχή του σχολείου μας στο πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του Κ.Ε.ΠΕ.Α Κορδελιού: Θεσσαλονίκη Βιώσιμη Πόλη
Στις 09/12/2025 οι μαθητές του τμήματος Γ3 του σχολείου μας συμμετείχαν στο πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του Κ.Ε.ΠΕ.Α. Κορδελιού με τίτλο Θεσσαλονίκη Βιώσιμη Πόλη.
Η δράση ξεκίνησε από το Λευκό Πύργο . Οι μαθητές μας χωρίστηκαν σε ομάδες και με την καθοδήγηση φύλλων εργασίας μάθανε το παρελθόν της πόλης (χώρος, χρόνος, πληθυσμιακή σύνθεση και μεταβολές, οικονομικές δραστηριότητες, υποδομές, πολιτισμός, σημαντικά ιστορικά γεγονότα που επηρέασαν την φυσιογνωμία της πόλης κλπ.)
Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε μία διαδρομή στο Πάρκο Τσιρογιάννη – Πλατεία Φαναριωτών – Δημητρίου Γούναρη – Γαλεριανό Συγκρότημα – Πλατεία Ναυαρίνου όπου υλοποιήθηκαν δραστηριότητες παρατήρησης, καταγραφής, μετρήσεις, debate, παιχνίδια και συζήτηση για την εικόνα – ζωή στην πόλη με αφορμή στοιχεία του φυσικού, οικονομικού, κοινωνικού και πολιτιστικού περιβάλλοντος που συναντήσανε κατά μήκος της διαδρομής.
Στην Πλατεία Ναυαρίνου όπου κατέληξε το πρόγραμμα έγινε παρουσίαση των αποτελεσμάτων της εξερεύνησης των παιδιών και προτάσεις για την βελτίωση της κατάστασης που παρατηρήθηκε.
Η δράση πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια των μαθημάτων Εργαστηρίων Δεξιοτήτων των ενοτήτων Ευ Ζην και Φροντίζω το Περιβάλλον , της Γεωγραφίας ,της Ιστορίας, της Γυμναστικής και των δράσεων του Ενεργού Πολίτη με στόχο τον οραματισμό για την βιωσιμότητα της πόλης στο μέλλον και τον ρόλο των πολιτών.
Δείτε εδώ φωτογραφίες από την συμμετοχή μας στο πρόγραμμα!