Τελετή Αποφοίτησης Σχολικού Έτους 2025–2026
Με ιδιαίτερη συγκίνηση και χαρά πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 19 Ιουνίου η τελετή αποφοίτησης των μαθητών και μαθητριών της Γ’ Γυμνασίου για το σχολικό έτος 2025–2026. Η εκδήλωση ήταν αφιερωμένη στους αποφοίτους μας, οι οποίοι ολοκλήρωσαν με επιτυχία ένα σημαντικό κεφάλαιο της σχολικής τους ζωής.
Κατά τη διάρκεια της τελετής απονεμήθηκαν απολυτήρια, καθώς και βεβαιώσεις για τη συμμετοχή τους σε εκπαιδευτικά προγράμματα και δράσεις που υλοποιήθηκαν μέσα στη σχολική χρονιά.
Η χορωδία του σχολείου πλαισίωσε μουσικά την εκδήλωση, ερμηνεύοντας αγαπημένα τραγούδια, ενώ μαθητές και μαθήτριες παρουσίασαν μελωδίες με μουσικά όργανα, δημιουργώντας μια όμορφη και συγκινητική ατμόσφαιρα.
Στη συνέχεια, προβλήθηκε ένα βίντεο με στιγμιότυπα από όλες τις δράσεις και τις εμπειρίες της Γ’ Γυμνασίου, αποτυπώνοντας την πλούσια σχολική ζωή της χρονιάς που πέρασε. Οι ίδιοι οι μαθητές παρουσίασαν επίσης ένα βίντεο με ιδιαίτερα, αστεία αλλά και συγκινητικά αποσπάσματα από την καθημερινότητά τους στο σχολείο, γεμίζοντας την εκδήλωση με χαμόγελα και αναμνήσεις.
Η τελετή ολοκληρώθηκε με παραδοσιακούς χορούς από τους μαθητές και τις μαθήτριες, οι οποίοι ξεσήκωσαν το κοινό και μετέτρεψαν την εκδήλωση σε μια χαρούμενη γιορτή γεμάτη κέφι και ζωντάνια.
Ευχόμαστε στους αποφοίτους μας καλή συνέχεια στο επόμενο τους βήμα, γεμάτο επιτυχίες, υγεία και δημιουργικότητα!
Δείτε εδώ στιγμιότυπα από την τελέτή!
Δείτε το βίντεο με όλες τις δράσεις της Γ Γυμνασίου!