Συμμετοχή του σχολείου μας στο 1ο Φεστιβάλ Χορωδιών ΔΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης
Στις 13/05/2025 η χορωδία και το μουσικό σύνολο του σχολείου μας συμμετείχε στο 1ο Φεστιβάλ Χορωδιών ΔΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης που διοργάνωσε η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης και οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης της Δ.Δ.Ε. Δυτικής Θεσσαλονίκης. Το φεστιβάλ πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Πολιτισμού «Χρήστος Τσακίρης» του Δήμου Παύλου Μελά.
Για άλλη μία φορά η εμπειρία που αποκόμισαν οι μαθητές μας καθώς και η συνεργασία με τη χορωδία και το μουσικό σύνολο του 1ου Γυμνασίου Ωραιοκάστρου ήταν μοναδική! Μία ξεχωριστή εμφάνιση ανάμεσα σε πολλά άλλα σχολεία με τον ενθουσιασμό και τη χαρά να ζωγραφίζεται στα πρόσωπα των μαθητών μας!
Το κοινό τραγούδι «Ας κρατήσουν οι χοροί!» ένωσε τους μαθητές όλων των σχολείων!
Δείτε εδώ φωτογραφίες από την συμμετοχή μας στο φεστιβάλ!