Επίσκεψη στο αρχαιολογικό μουσείο
Την Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2023 επισκεφθήκαμε μαζί με τα τμήματα Α2 και Α3 του σχολείου μας το Αρχαιολογικό Μουσείο προκειμένου να παρακολουθήσουμε το πρόγραμμα «Στην αρχαία Θεσσαλονίκη, τον καιρό της πανδημίας». Το κάθε τμήμα μέσα από ένα παιχνίδι ρόλων και ανακάλυψης και μέσα από την περιήγησή τους σε ορισμένα εκθέματα του Μουσείου είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν πτυχές της καθημερινής ζωής στην πόλη μας και να προβληματιστούν πάνω στην ανάγκη άσκησης της ατομικής ευθύνης για την αντιμετώπιση κρίσεων και πανδημιών.
Παράλληλα, οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν πειραματικά σε ένα πρόγραμμα του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Ηλεκτρονικών Υπολογιστών του Α.Π.Θ. όπου με τη βοήθεια ενός ρομπότ έλαβαν μέρος σ’ ένα παιχνίδι θησαυρού με εκθέματα του Μουσείου. Μέσα λοιπόν από το παιχνίδι και την εξερεύνηση ενημερώθηκαν για πτυχές της καθημερινότητας στην αρχαία Θεσσαλονίκη.