Ζήσε χωρίς εκφοβισμό. Στείλε το δικό σου μήνυμα #2
H ΠΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας σε συνεργασία με το ΚΜΟΠ (Κέντρο Μέριμνας Οικογένειας και Παιδιού) και με αφορμή την Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της βίας στο Σχολείο, διοργανώνει Διαδικτυακή Εκδήλωση την Παρασκευή 4 Μαρτίου 2022 με τίτλο “Ζήσε χωρίς εκφοβισμό. Στείλε το δικό σου μήνυμα #2”.
Ακολουθεί η αφίσα και το πρόγραμμα:
