Απορρίμματα και διαχείρισή τους
Την Τρίτη 26 Μαρτίου 2019 οι μαθητές και μαθήτριες του περιβαλλοντικού προγράμματος « Ρήματα και απορρίμματα: Μειώνω – Επαναχρησιμοποιώ – Ανακυκλώνω», επισκέφθηκαν το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και παρακολούθησαν από την υπεύθυνη του Τμήματος Δημοσίων και Διεθνών Σχέσεων κ. Ροδά Εύη την ενημέρωση για τις σχολές και τα τμήματα του ιδρύματος , τα μαθήματα και τις επαγγελματικές διεξόδους τους. Ξεναγήθηκαν στους χώρους του ιδρύματος, στη βιβλιοθήκη, , στην αίθουσα τελετών , στα αμφιθέατρα, στο γυμναστήριο, στο χώρο εστίασης, στο αίθριο.
Στη συνέχεια συναντήθηκαν με τον υπεύθυνο της Περιβαλλοντικής ομάδας του ΠΑΜΑΚ κ. ‘Αρη Χατζηνικολάου και εντυπωσιάστηκαν από την πλούσια δράση της εθελοντικής ομάδας , που αποτυπώνεται σε κάθε γωνιά του χώρου του ιδρύματος. Ενημερώθηκαν κατά τη διάρκεια μιας ενδιαφέρουσας και ουσιαστικής παρουσίασης για την κλιματική αλλαγή και για τις μικρές καθημερινές ενέργειες και επιλογές στο σπίτι , στο σχολείο , στη γειτονιά που θα συμβάλλουν στη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας άρα των εκπομπών CO2, καθώς και στη μείωση των απορριμμάτων άρα στην καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής .
Οι δράσεις των μελών της ομάδας και η ανταπόκριση όσων σπουδάζουν και εργάζονται στο ΠαΜακ δημιούργησε προσδοκίες και ελπίδες ότι και στο σχολείο η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η συμμετοχή όλης της σχολικής κοινότητας είναι θέμα απόφασης, επιμονής και … υπομονής.
Η επίσκεψη, πρώτη γνωριμία των μαθητών/τριών με ένα Πανεπιστημιακό Ίδρυμα πέτυχε διπλά τον σκοπό της : αυτόν της εκπαιδευτικής ενημέρωσης για σχολές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και ταυτόχρονα ευαισθητοποίησης – συμμετοχής των νέων πολιτών σε δράσεις που βοηθούν στην προστασία του περιβάλλοντος.
Ευχαριστούμε πολύ τους υπεύθυνους του ΠΑΜΑΚ για τη θερμή τους υποδοχή και ανανεώνουμε την προσδοκία της συνεργασίας μας και για το μέλλον!!